Da, avem doua magazine fizice, situate in Bucuresti, sector 6, Bd. Iuliu Maniu, nr. 78-92 in incinta piata Veteranilor, respectiv str Moinesti, nr. 2, zona Gorjului.
Pot modifica o comanda lansata?
Da, puteti modifica orice comanda. Pentru acest lucru va rugam sa ne contactati telefonic. Precizati si ID comenzii dvs (Modificarile pot fi facute in termen de maxim 24 de ore dupa plasarea comenzii, pentru produsele personalizate. Dupa acest interval de timp produsele intra in procesare si nu se mai pot face modificari)
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site nu este necesar sa va creati un cont de utilizator, puteti cumpara ca vizitator.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
Veti avea optiunea de a introduce informatiile corespunzatoare in procesul de comanda sau puteti specifica acest lucru operatorului care va va suna pt confirmarea comenzii.
Sunt persoana juridica, pot comanda?
Da onoram comenzile persoanelor juridice.
Sunt institutie publica. Pot cumpara?
Da, suntem prezenti in SEAP si onoram comenziile institutiilor publice, cu comanda prealabila pe site. Pentru consultanta se aplica un tarif de 750 lei /ora, pentru masuaratori in locatie se aplica un tarif de 600 lei /ora , pt pachet complet (masuratori, consultanta si oferta) se aplica un tarif de 6000 ron , chiar daca comanda nu se va finaliza. Aceasta taxa nu se aplica persoanelor fizice.
Pot modifica un produs achizitionat din alta parte, in cadrul atelierelor dvs?
Da, in cadrul atelierelor noastre se pot executa servicii de retuserie, servicii de festonat covoare si mochete si servicii de curatare profesionala a covoarelor.
Pot returna un produs personalizat?
Nu se pot returna produsele personalizate (croite pe dimensiunile dorite de cilenti)